Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSzczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów.
OdpowiedzPrzecież ten Kat jest cięższy od GieeSa.
OdpowiedzNO właśnie, nowy GS z paliwem waży jakies 235 kg A PRZY TYM MA WAŁ KARDANA !!!
OdpowiedzNo i Multistrada też ma podobną wagę, powstaje klasa tzw. lekkich globtroterów
Odpowiedz